varför finns det inte nån bild/film kategori?

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
hejsan, jag undrar varfr det inte finns nån bild/film kategori här på forumet.. det vore ju skit trevligt faktiskt tycker jag... nån moderator eller admin som kan svara på frågan kanske??


som sagt, personligen tycker jag det hade varit kanon med en bild/film kategori, eller vad tycker ni andra? :)
 

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Bilder kan man ju se på snowmobiles startsida! ;)

Men hade ju inte varit fel med Bild/Film här på forumet ändå!
 
W

w3stman

Håller med totalt! Det ultimata vore en Bildtråd och en Filmtråd var för sig, så vet man vilken man ska gå in i om man letar efter någon speciell bild eller film :rolleyes:
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Håller med totalt! Det ultimata vore en Bildtråd och en Filmtråd var för sig, så vet man vilken man ska gå in i om man letar efter någon speciell bild eller film :rolleyes:

joo men visseligen så kan man ju ha nån bestämmelse också så att man skriver ett "F" framför rubriken om det är en film tråden handlar om och ett "B" om tråden handlar om en bild, för då skulle det ju också vara lätt att hålla reda på vilken som är vilken :)
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
joo men det jag menar är ju att man kan ju ha en och samma kategori till både film och bild... skulle ju endå vara lite roligare att kunna lägga upp bilder och så här på forumet också och inte bara på startsidan för där kan man ju inte kommentera bilderna heller :)
 
R

Robin

Det finns ju redan en stor skoterbilder tråd varför inte använda den?
Om någon sedan känner för att göra en film tråd så är det bara att göra det och sedan kanske be någon mod eller admin klistra tråden så den inte försvinner på 1vecka.