Projekt Mountain Max 700 '01

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
Tjena

jag har följt den här tråden väldigt länge men jag har inte fått tummen ur röven till å bli medlem här på forumet men nu har jag äntligen gjort de och jag måste säga att jag är imponerad av ditt bygge. Tycker att det är kul att det finns folk som verkligen brinner för att göra nått eget och unikt

Keep up the good work :beer:
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Tjena

jag har följt den här tråden väldigt länge men jag har inte fått tummen ur röven till å bli medlem här på forumet men nu har jag äntligen gjort de och jag måste säga att jag är imponerad av ditt bygge. Tycker att det är kul att det finns folk som verkligen brinner för att göra nått eget och unikt

Keep up the good work :beer:

Alltid lika skönt o höra...

Måste väl säga att de har väl inte gått som planerat, allt tar längre tid... (känns väl igen hos många antar jag :D)

Kommer istortsett ligga på is efter påsk för o ta mig tid under sommarlovet, skolan är ett helvete för tillfället, så får inte mycket tid över till projektet. :(

Men ni märker när det händer nått! :beer:
 

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
ja det blir ju mycke småpill mest hela tiden när man bygger eget, jag har en kompis som jag hjälpte lite grann och bygga om en Rave 670 -95 till en 151 lång maskin och det var ju ett ständigt pillande och justerande med denna maskin...

hur ska dua göra till påsk med skoter då? ska du köra den eller ska du va skoterlös i påsk? :eek:
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
ja det blir ju mycke småpill mest hela tiden när man bygger eget, jag har en kompis som jag hjälpte lite grann och bygga om en Rave 670 -95 till en 151 lång maskin och det var ju ett ständigt pillande och justerande med denna maskin...

hur ska dua göra till påsk med skoter då? ska du köra den eller ska du va skoterlös i påsk? :eek:
Den ska förhoppningsvis köras! ;)
 

LtNil

Välkänd medlem
3 nov 2008
563
0
16
Boden
snyggt projekt! gillade "tyg"huven:rock:

tänkte lägga in mitt lilla elstartsprojekt men efter denna tråden känns det futtigt:boring:

//Pelle