Projekt Mountain Max 700 '01

sx_viper

Välkänd medlem
6 apr 2009
649
2
18
jävligt grymt projekt må jag säga.. men är det mountain max'n ir sxr'n som ska säljas vilken av dom hade fått ett big bore?
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Mountain max:n.. Står som rubrik för projektet! ;)

SXR:n har inget o göra med något här inne utom att jag posta en bild på mitt nyförvärv!
Den ska bytas / säljas!
Nu blir jag ännu mera förvirrad:afraid: Ska inte da_loof köpa Mountain max'en?:hmmmm:
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Men shit... Hur svart kan det vara?

*Mountain bygget(som tråden handlar om) är kvar, dock riven motor (igen, fast nu mitt (Da_loof) fel eller pga att jag (Da_loof) ska köpa det nyss monterade 854kitet)
*SXRen ska säljas (INTE till mej (Da_loof) utan till en annan lycklig människa (inte Da_loof)
*854 BBKitet ska säljas (till mej (Da_loof)) om allt klaffar så hämtar jag (Da_loof)det i eftermiddag efter jag (Da_loof)varit i Östersund på möte

LOL älskar att förvirra dessa förvirrade själar ännu mera med mina (Da_loofs) paranteser...
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Men shit... Hur svart kan det vara?

*Mountain bygget(som tråden handlar om) är kvar, dock riven motor (igen, fast nu mitt (Da_loof) fel eller pga att jag (Da_loof) ska köpa det nyss monterade 854kitet)
*SXRen ska säljas (INTE till mej (Da_loof) utan till en annan lycklig människa (inte Da_loof)
*854 BBKitet ska säljas (till mej (Da_loof)) om allt klaffar så hämtar jag (Da_loof)det i eftermiddag efter jag (Da_loof)varit i Östersund på möte

LOL älskar att förvirra dessa förvirrade själar ännu mera med mina (Da_loofs) paranteser...
Som jag fattade det så skulle du köpa MM'en:cool: Men nu har jag fått svar att så är inte fallet;):laugh: Lycka till med BIG BORE KITTET och Yamaha_Nisse med MM Projektet (som inte skall säljas till da_loof för övrigt:confused:);)