Projekt Mountain Max 700 '01

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
I mitten av augusti kommer bilder på mitt nya projekt o skoter! ;)

Wait and see helt enkelt!

Hatar att vänta ;)
Men de kommer helt klart vara värt de!
Som alla redan sagt så är de ruskigt synd att du måste bort med detta projekt då jag tror istortsätt varenda svensk som har skoter i blodet tycker det är synd att den måste bort! Hoppas de blir lika roligt att läsa och se de andra projektet!
:rock::beer:
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Jo tycker också det är tråkigt.. Brakes my heart!

Men när en nästan ger bort en skoter till mig som är 3år gamal, va ska man göra? :confused::rolleyes:
Istället för att fortsätta bråka med en 8år gamal skoter!

Money rules helt enkelt
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Jo tycker också det är tråkigt.. Brakes my heart!

Men när en nästan ger bort en skoter till mig som är 3år gamal, va ska man göra? :confused::rolleyes:
Istället för att fortsätta bråka med en 8år gamal skoter!

Money rules helt enkelt
Nu får du tala om vad du köpt så vi får fantisera resten fram till augusti! Jag gissar på en Apex Turbo årsmodell 06.

Själv sålde jag min MM700 nu i vår och längtar redan efter att få köpa något annat. Dock blir jag nog skoterlös i vinter pga 2 barn, husrenovering och ett kommande år med mkt på jobbet. Men jag vet redan vad jag vill ha... Ngn som kan gissa?

Mvh Rob
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Buktholmen: Jepp 9-3 blir 6 sist jag kollade :D

Robster: Jag säger inget än.. Nu ska ni få allt på engång, ev kommer några små bilder upp under tiden.

Tror det luktar turbo??? :eek:
Inget bygger upp så mycket spänning som lite info i taget... Mao röstar jag för att du släpper lite info då och då mao. Kanske bara en del av en bild där det är svårt eller nästan omöjligt att se vad det är osv...

Skulle personligen bli glatt överaskad om det var en Vector turbo som är utgångsobjektet. Det råkar vara den som är mest lämpad för min körstil av årsmodell -06:eek:rna. :D Då skulle vi kunna jämföra mellan vad du gör med din och vad jag skulle gjort med min om jag haft en sådan. :)

//Rob
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Koffe91:
I won't tell you anything! :)

Robster:
Jo, lite frustration kan det nog framkalla! Har mina planer!:rolleyes:
Kommer ev. lancera en produkt om några veckor, måste bara få klart med en tillverkare och han som gett mig ritningarna till den...
Mer info inom kort till det.

RS vector ser ut att vara en riktigt trevlig skoter, men Apex o Nytro är de ju inge fel på häller.. Men Polaris CFI turbo :hmmmm: Lr ski-doo har ju också ett fint turbo koncept!

Oj många skotrar det kan vara :p
 

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Ser fram emot nästa projekt:), bara att ha tålamod och vänta;)
Gissar på samma som _night_stalker_, på Nytro turbo
För du lämnar väl inte ditt kära märke?:eek:;)