Skoterbilder

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Hur funkar Dynamo Joe kittet? Inte om det är bra utan hur fungerar det, det är ju ingen rem?
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
pontus_J, jag tror du fått det hela på bakfoten :p

Det dära är en bromsbänk named: Dynomite, den bromsar motorn och tar reda på hur mkt effekt man har i motorn... lite övergripande men hoppas du förstår :)
 

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
jahapp. en massa bilder blev det på ACC -08.. kommer fixa ett galleri på måndag när jag har en vettig dator.. tjo,,
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
jag och widell1111 här på forumet var ut på en tur idag


min SRV med hemmabyggd styrhöjare, fatbarstyre, kortad orginal dyna och 38mm HK matta.. och widells rave 670 med 440 fläktis :) tycker min ser så råå ut bakifrån, ska dock snart höjas i sammband med slides byte!


tycker den ser så råå ut bakifrån!, ska dock höjas snart som sagt.. lite dåligt baklyse dock :D


den röda luftintags plåten ska tas bort oc ersättas med sportnät!.. ser inte lika råå ut framifrån men den vinkeln funkar väll den med endå?
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
en arctic 500cc fläktis, även med elstart :D... är faktiskt ganska rapp!.. kul maskin faktiskt... körde dock en ZR 800 ikväll och då var det faktiskt inte kul att sätta sig på min igen kan jag lova haha :D