Skoterbilder

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.248
71
48
Övik
I fjälls på sportlovet ifjol med XLT'n.



Den skotern var inte gjort för att hålla fick jag reda på senare. Tyckte att skotern började bete sig lite underligt :p




Nu äre slut på gamla tider och en ny skoter har inhanlats, bara väntar på det vita guldet nu ;)



 
Last edited:
Hei hei:)
Har nettopp kjøpt meg en -99 Polaris RMK.
Klarer nesten ikke å vente på vinteren, så jeg har kjørt litt på plenen vår:rolleyes:
Naboene tror jeg er gal:D
Legger inn ett stemningsbilde som en venn av meg har tatt i Hammerfest i Norge, og ett par bilder av ny scooteren min.





Hilsen en Nordmann:)
 
R

Robin





nu är skoter klar:p måste bara slänga in boggin så är jag redo för vintern:D:D
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.248
71
48
Övik
text

[BILD]

Hilsen en Nordmann
Jävligt fin bild må jag då säga :)

Snyggaste "crosshuven" jag sett:) Skulle dock inte använt den till "cross" åkning ;)
Det blir ingen crossåkning för min del heller som tur är :) Men den har varit med om rätt mycket ser det ut som.. Får se om jag överhuvudtaget orkar fixa lyse på den och köra med den nu eller så väntar man på ljusare tider och slänger på den då istället. Det tråkiga är att det bara är hål för en mätartavla i den, hade velat haft bägge i..
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Hei hei:)
Har nettopp kjøpt meg en -99 Polaris RMK.
Klarer nesten ikke å vente på vinteren, så jeg har kjørt litt på plenen vår:rolleyes:
Naboene tror jeg er gal:D
Legger inn ett stemningsbilde som en venn av meg har tatt i Hammerfest i Norge, og ett par bilder av ny scooteren min.





Hilsen en Nordmann:)
Oj lätt sugen man blir efter att ha sett den fina bilden!
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Jävligt fin bild må jag då säga :)



Det blir ingen crossåkning för min del heller som tur är :) Men den har varit med om rätt mycket ser det ut som.. Får se om jag överhuvudtaget orkar fixa lyse på den och köra med den nu eller så väntar man på ljusare tider och slänger på den då istället. Det tråkiga är att det bara är hål för en mätartavla i den, hade velat haft bägge i..
nejmensatan. Man ska bara ha varvräknaren.

Hastighetsmätaren ljuger bara ändå. Och du anpassar ju farten efter skotern framför, eller efter hur tight skogen är. Inte efter hastighetsmätaren.

Släng på varvräknaren och kört hårt! :)