Bilder på användarnas Ski-doo's

R

Robin

Kan bli roligt att se lite bilder på alla våra maskiner, därför uppmanar jag till bildbevis på era maskiner!
Gammal som ny, sunkig som fräsh, modifierad som orginal, Allt vill vi se!

Som nybliven Ski-doo ägare ("firade" 1v som ägare igår) så får jag väl starta med min egen bruksmaksin i vinter.

Mxz rev 600ho Bond edition, Är mycket möjligt fulaste reven som någonsin tillverkats.
Nyligen hemkommen:


Nu 8 dagar senare:




Se nu till att hålla tråden vid liv med fler bilder på era maskiner!;)

Finns det redan en liknande aktiv tråd så ber jag om ursäkt och denna kan raderas. (Har dock inte hittat någon under mitt febrila söknade)
Klistras gärna!

//Robin
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
Skönt att se att du har kommit över till "the doo side" Robin :hello:! gillar vad du gjort med den än så länge och av dig förväntar jag mig mer att komma! Den "nakna dynan" och svarta boggie hjulen samt svarta styrhöjjaren är rått och racing :rock:

Bling bling och crome har inget på skotrar att göra i min mening. .
Keep it up!!!
:ciao:





tillsvidare..
 
R

Robin

Skönt att se att du har kommit över till "the doo side" Robin :hello:! gillar vad du gjort med den än så länge och av dig förväntar jag mig mer att komma! Den "nakna dynan" och svarta boggie hjulen samt svarta styrhöjjaren är rått och racing :rock:

Bling bling och crome har inget på skotrar att göra i min mening. .
Keep it up!!!
:ciao:
Då måste jag göra dig besviken och säga att det blir inte mkt mer än såhär på ski-doon, det är som sagt bara min bruks maskin i vintern.
En nerdrevning och möjligtvis V-kitt kan ju behövas då lilla 600an drar runt en 57mm matta nerkapad till 50mm ;)
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Fulaste REVen? Nej! Håller inte med där;) Jag tycker den är snygg! Ligger på andra plats efter XRS!
 
R

Robin

Så säger alla, nu är du fast!
Haha nädu än så länge så är jag fortfarande Polaris fantast och kommer inom en snar framtid göra något med räven som kommer chocka er Ski-doo något så brutalt att 80% kommer få en hjärtinfarkt, 10% kommer börja gråta och resternade 10% kommer att ta sitt eget liv efter att ha sett bilden ;) Stay tuned så att säga..

Men nu vill jag se ännu mer bilder på användarnas ski-dooiters!:laugh:
 
B

Buktholmen

Du Robin. Vet du vad jag skulle tycka va snyggt på din maskin ? En REV 440 dyna , men jag kan inte REV så bra så jag vet inte om den passar på -03an. :)
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Du ser ju i alla fall ut att ha något vackert på den ena garage dörren !!! ;)
Jag förstår att du satt upp en bild på frugan din !
För några andra bilder får man ju inte ha uppe för då heter det ju att man vänstrar. :rolleyes:

PS. Hängde du upp tvätten ? :D


.
Haha jotack de är vackert på garageväggen! :laugh:

Inte får man ju ha nån annan bild än tjejen på väggen! :evil:

Haha måste du säga de högt? :bawling:

Men ja, tvätten åkte upp men ändå fick man inget på kvällen! Vad gjorde jag för fel?! :confused::hmmmm2:

Btw du har PM OCH Mail :D
 

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.611
10
38
33
Lugnvik
Såg nu att alla märken förutom polaris har fått en sån här tråd fast polaris har nog snart en också :) vore ändå roligare om dom klistrades så dom inte försvinner bland alla sidor till slut.