Hur mycket är 1 miles i km o mil räknat ?
En del Polaris har ju milesräknare, man kan ju bli lite lurad på detta!
Hur mycket är 1 miles i km o mil räknat ?
En del Polaris har ju milesräknare, man kan ju bli lite lurad på detta!
Frågan har besvarats flera gånger, leta på forumet. Om du har en nyare mobiltelefon så finns det en omvandlare i den som räknar ut miles - km + flera andra måttskalor. Leta under "Program" -"Converter" (Gäller Nokia, men dom andra har säkert någonting liknande.)
-------------T5--------------
Karpe diem, not` Rigor mortis
[Uppdaterat: Senast editerat den 25-Dec-03 kl 02:51 PM (CET) av 2stroke (moderator)]Jag funderar på att köpa en
XC-6oo eller 700.
Vad skulle ni rekomendera en 98 el 99:a?
Helt klart 98:an dom ska vara mycket smidigare.
Jag provade en 99:a det var den osmidigste skoter jag någon gång kört. Går väldigt dålit i lös snö.
Har själv en 97:a och den är jag hel nöjd med den är smidigare än 99:an
Köp 98:an så blir du nöjd,
lycka till
Det som skiljer sig mellan -98 & -99 är i stort sett huv och buk, annars är det samma skoter. Vilken storlek du ska välja är upp till dig hur mycket du vill ha att köra med.Med min XC600 -98 har jag kört ifrån en Yamaha SX700 och då visade mäteren 180 km/h. OBS!! Det är mätarfart, vad den går ärligt tänkte jag kolla i vinter med Gps.
POLARIS BIG BLOCK
[Uppdaterat: Senast editerat den 25-Dec-03 kl 02:51 PM (CET) av 2stroke (moderator)]1 mile = 1609 meter !
Tack för alla svar.
nu blir ja fundersam.. min skoter har gått 120 miles efter mätarn.. köparn angav det som ca 200 mil??
//K4Ka!
------------
XC 500 SP
Du har rätt, det jag menade var att man tar miles gånger 1,6 = Km.
POLARIS BIG BLOCK
120 miles blir hur man än vrider och vänder på det inte 200 mil.
Lynx Enduro 600
Svart å röd å blå å silver å nåra färger till
Bokmärken