Styrhöjare F7

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
ja du ja är inte helt hundra på min men den är nog bra mkt mer en 3 tum hög i allafall kan mäta i morgon men annars så är de ju bara lossa styret och lyfta upp de så långt som de går å du märker om du kan styra å sånt fortfarande så är de ju bara mäta hur hög styrhöjare du kan ha men jag kan gissa på att min är kanske 6 tum eller nåt liknande
 

trailking_711

Medlem
6 feb 2009
26
0
1
Älvdalen/Sigtuna
ja du ja är inte helt hundra på min men den är nog bra mkt mer en 3 tum hög i allafall kan mäta i morgon men annars så är de ju bara lossa styret och lyfta upp de så långt som de går å du märker om du kan styra å sånt fortfarande så är de ju bara mäta hur hög styrhöjare du kan ha men jag kan gissa på att min är kanske 6 tum eller nåt liknande
Tack!
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Det sitter en 4" höjare orginal. När jag satte ett 11cm högt styre så räckte inte bromsslang och kablarna till värmarna. Bromsslangen är så kort så ja tror inte du kan höja mer än 1½ tum om äns det. Den är jävulst kort.
 

arcticcat_snopro

Aktiv medlem
16 nov 2007
54
0
1
Original är det 4,44" och med original styre går det att montera en som är 6,44" utan att förlänga någonting Bara dra om kablarna lite. Den höjjaren går att beställa hos din lokala återförsäljare.