Arbetsdag

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Hej! När passar det med en arbetsdag efter kraftledningen. Min tanke var att nu märka ut var leden går, avlägsna stenar mm, göra leden bra under sommaren så att vi får en ännu bättre led till vintern.
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Hur ser det ut nu till helgen på söndag för alla, tänkte att det kunde vara värt att göra detta innan alla myggen dyker upp
 

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Inte helt fel, egentligen så är det under barmarksperioden det stora jobbet går att utföra

Har nyss tagit bort trallen från verandan för att lägga nytt och har tagit tillvara på den gamla med tanke på att använda dessa som led o markerinsstolpar, måtten är bara 22x95 men det borde vara användbart ändå, dessutom av den gamla "hederliga" sorten som inte ruttnar i jord

Pierre har väl fått sina skyltar klara för länge sedan antar jag, det var ju nära till påsken vill jag minnas och det vore lämpligt att sätta upp lite av dessa oxå

Ett litet problem med att få frivilliga är väl att inte så många besöker sidan vid denna tid

Nu på söndag borde passa mig
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Om någon har mailadresser till folk kanske det går att maila ut. att vi samlas vid 9 vid bommen till Petbergsvägen