Assault Switchback -11

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
var och provade dom i arvidsjaur i våras kändes som en mycket potent allround maskin. tror att båten med dom skulle anlända till göteborg på måndag så har ni tur kan ni få dom före jul :)
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Jag går bara och håller tummarna att min ska komma innan jul.
Det blir ju inte bättre av att man fått ut och elda med brorsans rmk assault ett par gånger heller.
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
talade med min skoterhandlare och han sa att det är mellandagsveckan dom tror att dom kan leverera SWB Assaulterna, absolut inge roligt när det har kommit så mycket puder och alla kompisar är ute och gasar. Aldrig varit skoterlös så här länge, snart en månad!
 

Marcuscarlsson123

Aktiv medlem
12 nov 2007
94
0
6
Jämtland
Jag hämtar min Switchback assault orange madness på måndag eller tisdag! :)
Sedan börjar jag bland annat att byta till 44s matta och lite mer småsaker!
God Jul på er!
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Inte hört nå mer än att "dom är på gång".
Jag slänger på en 51mm challenger extreme matta och drevar ner den.
Har även köpt dunk, dunkhållare, handtagsskydd med fästen, väska under dynan och rutväska.
 

DanneE87

Medlem
6 dec 2010
20
0
1
Tierp
Jag ska ringa imorn och höra om det blir någon leverans i mellandagarna...

44 matta + dreva ner, bukskydd, väska under dynan, handtags skydd, burk rem blir det på min..
 

Marcuscarlsson123

Aktiv medlem
12 nov 2007
94
0
6
Jämtland
Jag ska ringa imorn och höra om det blir någon leverans i mellandagarna...

44 matta + dreva ner, bukskydd, väska under dynan, handtags skydd, burk rem blir det på min..

Hur gör ni med drivhjul på era? Näår jag skulle beställa no-slip drivhjul till min switchback assault på motorhuset i Östersund fick jag till svar att det inte finns än då det är en annan drivaxel i år än förra året. Ge mig snabb svar snälla! :)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Pratade med min handlare idag, han "lovade" leverans innan helgen! Less på att vänta :)
hoppas då också på en leverans i veckan, börjar bli frustrerad! att folk söder om sundsvall inte klarar av snö, som att dom har alzheimers för det kommer snö varje år..
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Hoppas inte för mycket bara, det är snökaos i södra sverige. E4an har stått still igår och idag bl.a :p
Men självklart hoppas jag också på leverans innan helgen.

Men iaf, fick höra för några timmar sen att skotrarna är avlastade från båten och ordrarna skrivna, så nu hänger det tydligen bara på the truckdrivers ;)