Tips på skoterkängor

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Jao, har jag inte hoppat några riktiga monster hopp, så kan väll inte säga varken bu eller bä där.
Känns väll som att för att hoppa borda HMk skorna vara bra, om man inte har lika vader som mig..:bigsmile:
 

zadex

Medlem
6 okt 2008
48
0
1
Luleå
Är Tobe Busted varma? Läst att storlekarna är så jag undrar vilka/ hur många strumpor ni använder i skon, jag undrar även vad ni har för storlek jämförelse mot era vanliga skor.
Kom gärna med fler åsikter om skon.
 

rev_18

Välkänd medlem
18 apr 2007
304
0
16
östersund
jag kör två strumpor i mina 42:eek:r och har 40 på mina vanliga skor, jag köpte skon för att få bättre stöd för foten eftersom jag lyckats med att göra illa dom på alla möjliga sätt när jag kör
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Drog iväg en beställning på Tobe busted. Tog en strl större än jag har vanligtvis. Kör bara med ett par sockar. Var ju rätt kurs på dom så får hoppas dom är bättre än mina power dojjor :)
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Jao, har jag inte hoppat några riktiga monster hopp, så kan väll inte säga varken bu eller bä där.
Känns väll som att för att hoppa borda HMk skorna vara bra, om man inte har lika vader som mig..:bigsmile:
Dags du går till gymmet och kör lite vadpress :p
 

rev_18

Välkänd medlem
18 apr 2007
304
0
16
östersund
haha asker åk på oktan och prova storlek först dom ska tydligen va små i storlekarna, har även lite bilder på dig från hällesjö från nån helg nu i höst om du vill ha
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Okej där kom kängan ja letade efter!! Lider av smala vader jag med så känn dig inte ensam.. Men följer iaf zalssons råd ;)
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Kör med HMK Pro Boa och ar super nöjd med dom, tycker dom är varma och bekväma och ger ett bra stöd för foten.
 

mxz 800

Välkänd medlem
4 dec 2007
490
0
16
Borlänge
Någon som har eller har testat HMK VOYAGER BOA och kan skriva vad ni tycker om dom?

Tänkte jag skulle handla Klim Andrenalin men blev lite sugen på Hmk när jag såg den smidiga snörningen!
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Körde på samma tänk men med sitt vanliga flyt så lär dom ju vara för små

Ingen aning om hur många dagar det skulle ta på ett ungefär innan kängorna kommer till dörren? :p 1-5 dagar borde det vara va? Är lite sugen på att få se och testa dom redan sörru! :D
 

e34matte

Välkänd medlem
21 jan 2009
186
0
16
Luleå
Nån som vet nån handlare i norrbotten som har scott safari kängor så man kunde testa storlekar?? De såg bra ut