Tips på skoterkängor

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Hur var storlekarna på dessa? :)
Som sagt jag har 44 vanligtvis och 45 var perfekt, får utan problem på mig ett par tjocksockar om det skulle behövas. Och skorna känns riktigt behagliga faktiskt så tror man gjorde en bra deal där :)
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Köpte ett par jag med, gick och funderade på Klim GTX först men dom kostar 1600 + frakt från USA, och då måste man krångla med att fixa en adress i USA också.

Skorna var snygga, passade resten av min utrustning och sen har jag hört av fler att dom är sköna så inget att tveka över!

Med det inlägget fick du mig att göra en beställnig och precis som asker eskalerade det totalt och jag kommer få hem ett bauta packet.
 

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
Har själv paket med TOBE kängorna väntandes på posten på mig.
Återkommer hur jag upplever första provet på foten ;-)
 

Joola

Välkänd medlem
25 aug 2008
230
0
16
Västerås
Har själv paket med TOBE kängorna väntandes på posten på mig.
Återkommer hur jag upplever första provet på foten ;-)
Samma här. Blir att hämta dom efter jobbet. Men har inte mycket till snö att prova dom i =(
 

krappen

Välkänd medlem
1 jan 2000
910
17
18
Luläää
Fick mitt par igå,r dom kändes riktigt bra på foten och var jävligt snygga! Passade bra till resten av plaggen:bigsmile:
 

freddeee

Välkänd medlem
7 mar 2010
280
0
16
Härnösand
Har sökt kängor ett tag nu, blev glad att man inte hittat några än då man kollar den här tråden och hittar en(flera) länkar till Tobe Busted kängor :D Blir att beställa ett par snarast!
 

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
köpte ett par hmk team boa idag och efter lite test så verkar dom bra.
återkommer när man kört i dom en hel dag.
 

rev_18

Välkänd medlem
18 apr 2007
304
0
16
östersund
Efter att ha kört lite med Tobe skorna så kan jag säga att dom är helt underbara!, dom känns varma och har bra stöd för fotlederna!