rmk 800 -09 hjälp med mods!

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
I sommar ska de bli powercommander 5 och slp pipa med burk. Hoppas att få bort allt bludder och ta ut alla hästar som de ska leverera! nån som har denna uppsättning på sin?
hur går de till om jag köper pc5an på bikemanperformance tex hårdvaran alltså.. då e ju den tom eller? hur gör man när man lägger in en mapp och vart får man tag i mappar? kostar?

sen ska de bli monsterboards svarta från xxxmodrods och ett ventkit därifrån till huven. pulverlackad boggie.

berätta gärna om pc5an!

tack på förhand alla skoterfantaster!!!
 

bakkman

Medlem
29 apr 2009
42
0
6
SLP har mappar till sina pipkombinationer. Dock måste du kolla med dem vilken original-mapp du ska ha i ECU:n för att det ska stämma gentemot SLP:s PCV-mapp
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
Ok jag har gula sprider och nyaste mjukvara och det behöver alltså tex slp veta när jag köper en mapp av dem? Vad kostar mappar? Är det värt att göra denna kombination på denna skoter? Om det är någon som har detta på sin så får ni gärna tala ut ;-)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

Lukas

Välkänd medlem
21 feb 2010
454
0
16
Boden
Glöm bara inte att göra en variatorkalibrering så att du får ner hästarna i mattan efter att du har monterat avgassystemet! :)
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Nån som har beställd från xxxmodrods?
funderar själv på att ta hem lite prylar därifrån.
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
En kompis åt mig best därifrån och de gick bra sa han fick grejerna rätt fort och smärtfritt.. måste ha paypal konto för att betala..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Ok. Det hördes ju bra.
Men vad är det för mesh dom kör med? Såg så grovmaskigt ut?