GoPro

Tbird

Välkänd medlem
22 aug 2009
370
1
16
Norrbotten
vart beställer man såna glasögon
Man behöver inte köpa nya glasögon, de går att eftermontera på de flesta glasögon, dock så finns det givetvis glasögon med quick strap monterade.
På tidigare bild så var det Scott Quick Strap, det finns flera andra t.ex. Roko Quick Strap.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Jag ska åka hem från min flickvän imorgon, kan ta bilder på hur jag fäst kameran!

Ni som har fästet på sidan av hjälmen, vart placerar ni det med tanke på bandet från glasögonen?
Det känns som att det smidigaste vore att sätta det under bandet för att man ska kunna få av sig sina googles om man stannar för att slippa att de immar igen.

På min hjälm hamnar fästet i sådana fall på Airoh texten på hjälmen, håller det sämre då, kan texten släppa från hjälmen???
 

snopro700

Välkänd medlem
24 nov 2008
471
1
18
det blir inte snett, du kan ju vinkla kameran nästan hursomhelst med de olika skruvarna...
haha fattar, när jag skrev det där hade jag inte ens sett att jag hade ett sådant fäste med i kartongen. Trodde du bara körde direkt på klisterfästet:p

har iaf monterat den nu, en på sidan just ovanför googlebandet och ett mitt på skallen, skruvad med M6 där skärmen satt:)
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Det sägs att GoPro ska släppa "sin största nyhet någonsin" inatt.
Det viskas om en Hero HD3 med 4k filmsensor med sjuk kvalité och grym lowlight performance.
Själva huset ska också vara mindre och smidigare.

Själv vet man inte vad man ska våga tro, men förhoppningsvis blir det något galet som visas inom några timmar!
 

O.Johansson

Aktiv medlem
14 jul 2012
54
0
1
Någon som vet hur mycket den kommer kosta i Sverige? På gopro's hemsida kostar black edition 400dollar ungefär 2640sek.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Jag var inne på att köpa Sony's nya kamera för att jag vill prova något nytt, men nu håller jag mig nog till GoPro då den här kameran hade betydligt mer nyheter. Grymt.

[video=youtube;A3PDXmYoF5U]http://www.youtube.com/watch?v=A3PDXmYoF5U&[/video]
 

M.Slagbrand

Välkänd medlem
25 feb 2010
284
1
16
Boden
Jädrar också vad läcker! Var riktigt nära att klicka hem en tvåa förra veckan men hejdade mig. Det var ju tur det!
 

bonkarn88

Välkänd medlem
13 aug 2011
418
1
16
jämtland
Någon som ska beställa från staterna? Är då på och dela med nån om de finns intresse!? Är sugen på Black Edition..!
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
köpte en 2a för 2månader sen ! Och trodde jag skulle bli jävligt less när 3an kom ut men när jag såg priset så ändra jag mig :D
 

oskaar

Välkänd medlem
26 mar 2012
470
1
16
Umeå
någon som vet skillnade på black ed. och withe ed.?
Kolla deras hemsida så ser du skillnaden mellan vit,svart och silver.
Lite olika inspelningsmöjligheter och att svart så följer det med en wifikontroll. Men att lägga ut 4500kr för en svart känns lite onödigt känner jag.
 

IQ600RRSE

Välkänd medlem
27 sept 2011
662
0
16
Kolla deras hemsida så ser du skillnaden mellan vit,svart och silver.
Lite olika inspelningsmöjligheter och att svart så följer det med en wifikontroll. Men att lägga ut 4500kr för en svart känns lite onödigt känner jag.
Det är helt olika kameror i de olika modellerna.

White edition ersätter vanliga HD Hero + att den är mindre och har Wifi.
Silver edition ersätter HD Hero2 + att den är mindre och har Wifi.
Black är egentligen den enda "nya" kameran.

http://gopro.com/hd-hero3-cameras