Svartnäs/Ryssjön

Limp

Välkänd medlem
27 jun 2009
178
0
6
Hade tänkt ge mig upp dit i nästa vecka, bara att hoppas på att det kommer mer snö.
 

Kootte

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
1
18
Falun Sverige
Kul att det är många som väljer att åka på Lingheds skoterleder! Hoppas att ni stödjer klubben och köper deras Ledmärke för säsongen för 100kr. Finns att köpa vid Shellmacken i Enviken eller hos Gottboden i Svärdsjö. Går även att köpa av mig Fre-Lör om ni har tur(otur):bigsmile:
 

Kootte

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
1
18
Falun Sverige
Blev inget sladdad idag men träffade två som var där och åkte ikväll. Dom sa att det var ca 20-30cm löst uppe på det hårda på vissa ställen.
 

grudionov

Ny medlem
30 jan 2011
2
0
1
vi var där och åkte idag och jag kan säga att vi var inte ensamma:) , det var första gången vi var dit så vart vi varit har jag ingen aning om. Helt ok med snö på vissa ställen men det var en hel del skotrar ute idag så lederna har nog fått smaka på. Hemma har man ju inte ens varit nära att få plocka fram skotern så ett leende hade vi i bilen hem iaf:)
 

xcOOb

Välkänd medlem
25 feb 2007
1.032
1
16
Gävle
www.skogenracing.com
väldigt mycket skotrar som åkt där idag o lederna va rätt trasiga på eftermiddag och dom flesta myrar körda.. Sägs att de va bättre åt ena riktningen där uppe men säkert mycket kört där nu också!
Va helt ok med snö där, dög att åka på..