Fungerar burants powder trac fotsteg på äldre iq rmk?

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Jag vet att det är tänkt att ersätta 11 och 12 års modeller, men eftersom tex betterboard passar på både äldre samt nya rmk så börjar man ju fundera. Det som skiljer verkar ju vara att på burandts så sitter det en kantlist på..
Ingen som provat?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.074
877
113
Stora Blåsjön
Skulle tro att dom lär passa skapligt på denna. Det man får göra om är fästet längst fram med det är gjort i stål på det chassiet så det är relativt enkelt att fixa.
 

Freddson

Välkänd medlem
6 mar 2009
1.018
0
36
Vaplan
Jorå finns en till som åker samma maskin som du!!!
Montera på din så får jag höra om de blir bra så ska jag montera på min:bigsmile:
 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Ska nog inte vara nå större problem å montera på 2010 å neråt,men såklart lite mer jobb...helst framtill,iomed annorlunda fäste,dock har ju -10 å neråt mera"lätt"svetsat mtrl.där..men kan lova att det blir j...igt mkt.bättre snö genomsläpp,klart värt å göra:)
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Går det att montera Asker's fotsteg på en A-C SnoPro borde det inte vara nån större sak att montera Burandts på en äldre Polaris. Hur mycket som behövde ändras på har jag dock ingen aning om :)



Lycka till!
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Jag la in en beställning på ett par RSI dumper runningboards istället. Billigare än burandts och ser bättre ut än betterboards. Jag lägger upp bilder på resultatet så klart!
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Jag la in en beställning på ett par RSI dumper runningboards istället. Billigare än burandts och ser bättre ut än betterboards. Jag lägger upp bilder på resultatet så klart!
Vi räknar med att vi kan lita på dig! =)
Beställd från staterna eller?
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Nej, från snoperformance. Såg att däcklagret saluför dem också. 1950:- inkl frakt pröjsade jag.