Nyinflyttad till Östersund, Vad finns å göra?

Silander

Aktiv medlem
7 maj 2013
72
0
6
Östersund
Tjenare! Har nyligen flyttat till Östersund och funderar på vad man kan hitta på här om dagarna?

Är sjukskriven nu pga. knäskada så skulle gärna vilja ha något att hitta på så dagarna går lite fortare istället för att sitta hemma :p

Skulle ju även vara skoj å lära känna lite folk här omkring också :)

/ Patrik
 

Silander

Aktiv medlem
7 maj 2013
72
0
6
Östersund
Har ju dels pysslat med bilar tidigare men har precis blivit indragen i skoterträsket så det är väl det som ligger högst upp just nu :p
 

Silander

Aktiv medlem
7 maj 2013
72
0
6
Östersund
Jobbar som kranförare i Uppsala!

Tjejen är härifrån krokarna. Jag bodde i Söderhamn innan jag flyttade hit, trivs bättre här uppe än söder ut. Men från grund å botten är jag från Fagersta, Västmanland. Har hunnit flytta omkring litegranna :p
 

MKIV

Aktiv medlem
5 jan 2010
94
0
6
Frösön
Jag hr en rolig bil på 1200hk o känner mycke folk med stort bil o skoter intresse om de kan va nått;)
Blir även mycke skoter åkning och planering av bil evenemang som kommer o ske i sommar iom Östersunds gatbilar.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jag hr en rolig bil på 1200hk o känner mycke folk med stort bil o skoter intresse om de kan va nått;)
Blir även mycke skoter åkning och planering av bil evenemang som kommer o ske i sommar iom Östersunds gatbilar.
Ja jävlar det där kallar jag en kontaktannons som heter duga. Om det där erbjudandet även gäller mig så flyttar jag också till Östersund.