Ni som beställt SWB Assault 800 -14 !

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
Ni som beställt SWb Assault 800 -14 , Har ni fått era maskiner ännu allihopa eller väntar ni fortfarande ? fått något datum när ni skall få den ?
 

Didde

Välkänd medlem
28 sept 2008
316
1
16
32
Sveg
Jag har inte fått min. Blev lovad att få den i november men nu låter det som det blir runt jul. Det kom ett par omgångar med maskiner för några veckor sen men dom delades väl upp över landet, men min ÅF fick inga. Däremot fick motorhuset i östersund in så pass många så dom tillomed har några stående i hallen. Tycker det är dåligt. Dom borde prioritera dom som har bokat!
 

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
Det är ju ganska sjukt att det kan delas ut så ojämnt ! det verkar som att leverans datumet bara skjuts upp hela tiden.
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag vet att det redan innan skoterns dag stod en jädrans massa Polaris på en terminal här i Göteborg. Ännu för nån vecka sen då jag åkte förbi stod det höga staplar med dom kvar. Tyckte det var lite konstigt att dom inte skeppades iväg direkt. Jag är hyfsat säker på att det var Polaris skotrar eftersom dom var lastade på stålställningar och sen försedd med vit "krympplast"
 

Didde

Välkänd medlem
28 sept 2008
316
1
16
32
Sveg
Någon mer än jag som inte fått sin Swb än?
Börjar bli riktigt less på att vänta. Nog för att det inte är nån riktig vinter men har man bokat en maskin tidigt i april ska man väl fan få den innan årskiftet.. -.-
Har testat ringa Polaris huvudkontor i Östersund flera gånger men ingen svarar. Och min ÅF säger att han inte vet vad det sitter i..