Rackskäraren checkar ut o tömmer kvarlager.

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
Tjena!

För cirka ett år sedan var jag i startgroparna av att köra igång med eget på heltid när en olycklig smäll sabbade en pojknäve nervrotskanaler i ryggen på mig.
Har till och från fungerat bättre o lovat folk mer än jag kunnat leverera men har nu insett att vägen tillbaka blev betydligt längre än väntat.

Gör mig således mig av med resterande skoterpylar så dom slutar sticka mig i ögat å påminna mig om kraschen :p

Jag är glad att ha få hjälpt diverse proffsbyggare här på forumet med fantastiska projekt, stort tack!

Har börjat jobba nån timma då och då så är det nåt riktigt custom med mkt ritning som krävs så kan ni langa iväg ett pm så ska jag se om jag kan hjälpa (inte död än).

Som synes är det diverse racks å några quickfists , har kvar extra gummimatta ifall man vill ha loggorna övertäckta.
Dunken är använd men följer med en oanvänd monteringsats , köpte till Boondocker 2011 men passar antagligen fler modeller.

Bud via pm gäller




Hoppas vara tbx snarast i pudret o fundera ut nya produkter att trycka ut på marknaden :)