Ski-Doo 2017

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Bara 9 dagar kvar och inte ens en liten suddig spionbild.
Något är skumt, det brukar alltid komma en liten hint i förväg?
 

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Bara 9 dagar kvar och inte ens en liten suddig spionbild.
Något är skumt, det brukar alltid komma en liten hint i förväg?
Förmodligen ska dom släppa värsting modellen detta år bara för att döda motståndet nu när polaris tagit fram en vinnande chassi. Så vem mer än mig ska beställa en ny Ski Doo Kraken? :cool:

Skickat från min Commodore 64
 

rotax211

Välkänd medlem
30 nov 2007
1.140
4
16
Hudiksvall
Kan hända att Jag bestäler en Ny. Speciellt om dem kommer med någon motsvarighet till Summit T3.

Styr för tillfället en Freeride -15 (Enda Freeriden som har någorlunda snygg färg) men känner att en ny vore på plats.


Det blir bukskydd och kraftig frontbåge och dragkrok.
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Det har viskats i mina öron om både mer CC och lite förändringar på chassiebiten. Återstår att se :)
 

skoter_tokan

Välkänd medlem
31 okt 2007
270
0
16
Norrtälje/Messlingen
Förmodligen ska dom släppa värsting modellen detta år bara för att döda motståndet nu när polaris tagit fram en vinnande chassi. Så vem mer än mig ska beställa en ny Ski Doo Kraken? :cool:

Skickat från min Commodore 64
polaris vinnande chassi ??? Född med ski-doo blod dör med ski-doo blod
 

snowbound

Medlem
2 feb 2016
10
0
1
namnet Mach z har ski-doo fortfarande trademark på sen 2015. Blir det en ny mach z så köper iaf jag en.
-Gammal 670 entusiast. Den ska vara svart och gul o röd som första årsmodellen -93. eller som -96 mörklila och röd. Den va badass. Nostalgi är ett kort som fler och fler skotertillverkare använder för att locka ut sista pengarna ur börsen på en likt näcken i bäcken. Så jäkla lättlurad man är......