Vad utövar ni för hobbys förutom skoterkörning?

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Förutom skoterkörningen, så är det flugfiske, jakt, snickra/bygga, Hitta på egna konstruktioner lösningar på diverse ickeproblem, gärna på ett totalt annorlunda sätt än andras lösningar. ;)
 

phazerelit

Välkänd medlem
29 apr 2008
588
6
18
Norrbotten
Sommar: Mtb(stig/skogscykling både långt och kortare distanser) samt landsvägscykling, öppet vatten-simning.
Vinter: Simning, spinning och något kilo skrot på gymmet, skidor bortöver och utöver.
Annars är ju fiske ett bra sätt man slår ihjäl tid på också.
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.465
377
83
Malå/Adak
Fiske, lite skytte, många timmar i verkstan/garaget blir det. Körde en hel del enduro förr men la ner det då jag mest körde ensam och kom på att det var för farligt.
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Gräsklippning, krattning, byta blöjor, tvätta bilen, fylla på pellets, göra barnen glada + man jobbar 4 dar i veckan 50mil hemifån så hobby vad är det :nuts: :heh: :ciao:

slänger väl in jakt, fiske och öl när tid finnes =)
 

eing9911

Välkänd medlem
8 dec 2008
1.373
166
63
Offerdal, Jämtland
Eftersom man är husägare och har sambo och 3 barn så blir det lätt tidsbrist för andra "hobbies" men både jag och sambon gillar att jaga med hund så vi har 4 hundar för lite allt-möjligt jakt. Jag är väl mer inne på jakt med ställande hundar och hon jagar gärna fågel över stående hund. Dessa hundar måste ju motioneras resten av året så det blir skidåkning och ibland lite löpning med dem. Sen har man ju insett att kroppen måste tas om hand så man klarar av att livet i övrigt så vi tränar Crossfit några dagar i veckan vilket har gjort underverk på styrka och uthållighet. Senaste vintern har det blivit mycket skoter på helgerna då 4 av 5 i familjen gillar den sysselsättningen och den 5:e stannar gärna hemma och ser efter hundarna så det har löst sig ganska bra. I bland leker man basist/gitarrist i vårt coverband men det blir bara en par, tre spelningar per år i dagsläget.