Vilken scooter?

Retrack

Medlem
20 okt 2017
19
0
1
Sidewinder'n går ruggigt mjukt i både motor och drivlina vid touring-körning. Trycker du sen fullt så matar det på jävligt bra och fortsätter mata genom hela registret. Är du van att åka hoj kommer sidewinder'n vara det närmaste du kan komma i skoterväg iallafall.
OK.. så det går att mjuk åka med Sidewinder'n altså?
Tänkta bara att 180+ HP låtar av riktigt mycket. :D

Tycker att den är riktigt cool. Kunna vara häftig att köpa. Dom kör "pangpris" på dom just nu. ;)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.074
877
113
Stora Blåsjön
S.H.I.T.... vilken maskin. :):):)

OK... kanske liiite för crazy till mig ;)
Skulle tro att det är rätt maskin för dig, bra pris, rätt utrustning och yamaha kvalitet. Effekten behöver du inte vara orolig för att det blir för mycket... det kan det inte bli :)
 

Retrack

Medlem
20 okt 2017
19
0
1
Skulle tro att det är rätt maskin för dig, bra pris, rätt utrustning och yamaha kvalitet. Effekten behöver du inte vara orolig för att det blir för mycket... det kan det inte bli :)
Ha ha ... Ok tack. Jag kör på det. Hämtar en i helgen då :D :D
Nu skal jag bara hitta rätt färg också ;)

Tack för alle svaren.

MVH
Martin
 

drdryyls

Välkänd medlem
28 dec 2005
1.112
51
48
Örnsköldsvik
OK.. så det går att mjuk åka med Sidewinder'n altså?
Tänkta bara att 180+ HP låtar av riktigt mycket. :D

Tycker att den är riktigt cool. Kunna vara häftig att köpa. Dom kör "pangpris" på dom just nu. ;)
Låter som Sidewindern kan vara nått för dig efter att läst din bakgrund och budget.
Ledsnar du på effekten så ringer du www.mcx.se och får 225hk för 10kkr eller 250hk för 13,5kkr eller 260-340hk för 30kkr.
 

Retrack

Medlem
20 okt 2017
19
0
1
Låter som Sidewindern kan vara nått för dig efter att läst din bakgrund och budget.
Ledsnar du på effekten så ringer du www.mcx.se och får 225hk för 10kkr eller 250hk för 13,5kkr eller 260-340hk för 30kkr.
260-340hk :D :D .. SHIT!! det är ju inte en rumraket jag behövar ;)
Nice to know att där finns upgrades. Thanks

Martin