RMK 700 Dragon 155" -2008

kgblundstrom

Prospect sledder
21 nov 2017
1
0
0
Har varit i närkontakt med ett träd, bågen och fronten har gått sönder, möjligen bägge sidorna då det verkar som att bågen sitter i något fäste på sidorna.
Tänkte någon skrot kan ha delarna men jag vet inte vilka modeller som kan passa till min, är det någon här som vet?

Tack på förhand// Gunnar
 
Last edited:

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.452
369
83
Malå/Adak
Ska du ändå byta mestadelen av bitarna i fronten så byt till nosen som kom -09. Betydligt smäckrare och nosbåge i alu istället för plast.
 

widetrak

Välkänd medlem
12 nov 2007
1.141
10
38
Kovland
Har varit i närkontakt med ett träd, bågen och fronten har gått sönder, möjligen bägge sidorna då det verkar som att bågen sitter i något fäste på sidorna.
Tänkte någon skrot kan ha delarna men jag vet inte vilka modeller som kan passa till min, är det någon här som vet?

Tack på förhand// Gunnar
Gå in på sprängskisserna som finns klistrat högt upp här på polaristråden. Välj din skoter och leta reda på frontbågen och andra detaljer som du eventuellt behöver byta. Du hittar bågen under "bumper, front and nosepan". När du letat rätt på rätt artikelnummer via skissen så kan du klicka på en länk där i artikellistan "usage" och du får upp alla modeller som har samma artikelnummer. Just denna frontbåge och plasten fram finns på massor av modeller från 2005-2009.

Jag provar klistra in länken här men det är inte säkert det funkar, då får du göra som jag beskrev nyss. http://parts.polarisind.com/OtherAssemblies.asp?partid=5435794-070