Jag har precis sålt min gamla Arctic Cat Cheetah T/LC -92, som inte var så rolig, dock bra framkomlighet, men kändes klumpig å onödigt avancerad.
-Funderar nu över att införskaffa en annan med följande målbild:
*Lekfull - rolig och rapp att köra på led.
*Användbar - back (helst elback) och kunna ta med lite ved och annat på skotern, lite packmöjlighet mao.
*Allround - kunna köra både led och även ta sig fram utanför - tänker mig minst 345s matta och minst 32 mm kammar.
*Lättskruvat - tänker mig en fläktkyld, då det är enklare konstruktion, en modell där bara öppnar huven å lätt kommer åt allt.
Vad har ni för tips på modeller??
Prisidé = max 30 000:-
Kollat lite på Skidoo 550 F från år ca 04-07, som kan va en rimlig kandidat, i o m nyare chassie (kontra äldre indy trail ex.)
-Funderar nu över att införskaffa en annan med följande målbild:
*Lekfull - rolig och rapp att köra på led.
*Användbar - back (helst elback) och kunna ta med lite ved och annat på skotern, lite packmöjlighet mao.
*Allround - kunna köra både led och även ta sig fram utanför - tänker mig minst 345s matta och minst 32 mm kammar.
*Lättskruvat - tänker mig en fläktkyld, då det är enklare konstruktion, en modell där bara öppnar huven å lätt kommer åt allt.
Vad har ni för tips på modeller??
Prisidé = max 30 000:-
Kollat lite på Skidoo 550 F från år ca 04-07, som kan va en rimlig kandidat, i o m nyare chassie (kontra äldre indy trail ex.)