Strömsund!

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
mest bara någe klagande om dåliga leder.. och kallt

det finns inge dåligt väder bara dåliga kläder
det finns inga dåliga leder bara dåliga skotrar

så skaffa lynx

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Just utanför ström är de väl inte så jätte roligt, ska möjligen vara kraftledningsgator då.. men bara man kommer par-tre mil utanför ström så blir de genast mkt roligare :) sugen på att komma till ström å köra elr?

steffo_4

Välkänd medlem
8 mar 2007
252
0
16
41
sundsvall
Först tänkte jag höra hur många här på forumet som bor i kring Strömsund.

Och sen tänkte jag se om någon härikring skulle vara intreserad av att träffas under vintern å ta en tur? :) Tänkte så man får lära känna lite fler här på forumet :D
är det bara för dom i ström?? eller kan man kanske få följa med ändå?
bor väster om s-vall brukar ofta vara i jorm/björkvattnet och åka:) ingen konst att åka upp dit. hör av er issåfall:rock:

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Vart det är roligt att köra beror väl på hur man gillar att köra?

Själv tycker jag det är roligast med ospårat, lössnö och att knixa sig fram i skogen, Bor i Vågdalen vid Fångsjön och tycker det finns gott om roliga körställen, bara att köra av sjön så blir det skoj. Finns gott om körning runt Fångsjön, Malmsjön, Sporrsjön, Onsjön mm. Blir mest att jag kör på den sidan Strömsund. Men vill man klättra och sånt så e det nog västerut man ska =D

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Precis. Jag har mitt smultronställe nordväst om ström (är inte helt säker på vädersträcket men de borde bl nordväst). Bara ett par mil efter leden :) Fast ja vet inte om ja vill säga precis vart här på forumet, nån kan ju lyckas åka dit å köra upp allt för mig:D

NiklasNico

Aktiv medlem
21 dec 2008
58
0
1
Strömsund
Idag har man varit en sväng till fångsjön och lekt:) mkt fint väder. Vart har alla varit idag?