Det håller jag absolut med om, men som för mig som kommer köpa min första skoter kan jag nästan bara gå på pris och/eller på det första intrycket jag får hos handlaren, eller möjligtvis rekomendationer från andra. Men mest kommer det nog att handla om pris/avstånd för mig.men om man vet att man får kanon bra service så kan man betala några tusen till, finns fan inte många seriösa handlare kvar i detta rike synd nog.
Yngvessons är grymt bra att göra med, har beställt mycket reservdelar därifrån och har bara bra erfarenheter.Yngvessons i Storuman www.yngvessonsmaskin.se verkar ha förstått att det är väldigt viktigt med en bra service & kundrelation iaf och även kan de ge bra priser vad jag har erfarit.
Men förväntar er inga inbyten där iaf. Även om tidigare skoter är köpt där.Yngvessons i Storuman www.yngvessonsmaskin.se verkar ha förstått att det är väldigt viktigt med en bra service & kundrelation iaf och även kan de ge bra priser vad jag har erfarit.
Ok ja det är något jag aldrig testat, brukar ändå inte vara ngn handlare som vill byta in mina gamla ratMen förväntar er inga inbyten där iaf. Även om tidigare skoter är köpt där.
Iom att E10 kommer att ersätta 95okt i början av maj skulle jag då inte rekommendera någon att köra på det i vilken skoter du än äger.Är det ngn som vet om det går att köra arctic's "nya" 1100 turbo på 95okt eller måste man köra på 98okt?
95 innehåller för närvarande 5% etanol. De svenska reglerna gör det som mest lönsamt att blanda in ca 7% etanol så i praktiken kommer det även i fortsättningen att vara samma bränsle.Iom att E10 kommer att ersätta 95okt i början av maj skulle jag då inte rekommendera någon att köra på det i vilken skoter du än äger.
Håller med dig, och ofta tar de bort allt ljud och sätter dit skit musik, som om det är vad man vill höra? Vill höra motorn vråla. Iof var det rätt bra motorljud i denna, men sett generellt så förstör många sina klipp med musik, det är då min åsiktvarfär ska dom visa i slowmotion å skit.. vill ju se hur den går!