ARCTIC CAT SIDOR!!??

j1gg0

Ny medlem
19 jan 2010
4
0
1
Kiruna
Hej! Någon som vet någon bra sida att beställa arctic saker ifrån, har en f7 snopro -06 som behöver ny matta=44mm, variatorkit(blackmagic helst) och lite smått och gott, sverige eller usa spelar ingen roll bara de inte är från BENGANSMOTOR dom är så Förb**!#@ oseriösa så de inte finns!
tacksamför svar

MVH

j1gg0

Ny medlem
19 jan 2010
4
0
1
Kiruna
Jaaa sedär!! tack ska du ha!
Jo jag vet men de finns ju många som har dom på lager BM v-kit : )
tex Bengans!! = / Men de löser sig nog tack iaf! skönt å veta att man kan beställa därifrån!: )

frostis440

Välkänd medlem
1 jan 2000
128
0
6
Ånge
Letar åxå variatorkit men till en Sabercat ingen DD alltså, har försökt få något svar av Bengan om dom kan knåpa ihop något prisvärt, men har gett upp ang ett vettigt svar.
Även TIKKA verkar ha fullt upp, och svårt att svara på mail.

Vill nog helst att nån som är skicklig på variatorer ska skruva åt mig, då jag endast skruvat på min gamla indy sport för lääänge sedan.. Variator och vikter är inte min grej.

andreas500

Välkänd medlem
23 aug 2006
402
0
16
Hammerdal
Letar åxå variatorkit men till en Sabercat ingen DD alltså, har försökt få något svar av Bengan om dom kan knåpa ihop något prisvärt, men har gett upp ang ett vettigt svar.
Även TIKKA verkar ha fullt upp, och svårt att svara på mail.

Vill nog helst att nån som är skicklig på variatorer ska skruva åt mig, då jag endast skruvat på min gamla indy sport för lääänge sedan.. Variator och vikter är inte min grej.
www.pfracing.se ring han!

frostis440

Välkänd medlem
1 jan 2000
128
0
6
Ånge
Det ligger ju tyvär inte runt knuten, om man skulle lämna in skotern en dag för att få lite fart på variatorsidan.
Men tack för tippset :)