Bilder på era PRO X/X2/XR

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
Ville se bilder på era skotrar nu! skriv eventuella mods och mil samt annan kul info! Samt nackdelar, svagheter, men även styrkor och dyl! Börjar med min!

440mil
Mods: SLP system m grenrör, variatorjusterad, bestyckad, boggie mod, PERC, Rostfria giljotiner, ny tank

dvs inte så mycket gjort på denna. Går som ett skott ändå tycker jag! Har inte upplevt så mycket men ska försöka komma på nåt:

Svaghet: Rattar på de externa behållarna (stötdämparna) vill lossna, tappat båda fram. Backar gärna över stänklapp när det finns nån dec snö,
Bättre: Bra fjädring, snygg, högt och bra styre redan original, går enormt bra, bara man får fäste.

volvo

Välkänd medlem
1 jan 2000
144
0
6
Lule
Jag kan inte lägga ut bilder. Kan nån vänlig själ hjälpa mig?=)
Finns en bild på min profil.
Mvh/Peter

xcOOb

Välkänd medlem
25 feb 2007
1.032
1
16
Gävle
www.skogenracing.com
finns en "knapp" lite ovanför där du precis skrivit ditt inlägg.. ser ut som 2 små bergstoppar

kompisen hade en proxr 800 och den strula bara hela tiden så skulle säga skit maskin om den iaf, såg ut som ny men funka aldrig.. se över remmen till vatten pumpen, den är av gummi!

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Kan man inte lägga in dom i den befintliga tråden endå, polaris som polaris??

ska alla börja med modell specifika trådar? då kommer ju forumet bli överfullt :rolleyes:

Snygga maskiner dock :)

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland

Pro X 440 -03
Stora tanken monterad
Styrhöjare + Renthalstyre
38mm Polaris/Camoplast-matta

I övrigt är väl inget speciellt gjort med skoten såvitt jag vet.

Tycker det är en grymt rapp maskin, som är lätthanterad och otroligt rolig både på och bredvid leden.

Tommy E

Välkänd medlem
2 dec 2004
156
0
6
Burträsk
Tack Robin :)
Nu kan nån admin ta bort den andra bilden ;)

Hur gjorde du? Jag hittar ingen "URL för bild" till den :hmmmm2:

volvo

Välkänd medlem
1 jan 2000
144
0
6
Lule
Tack Robin!=)
44mm matta, v-force 3, Kortad X2 huv för att passa XR:en, renegade 800 -05 styrhöjjare.

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
34
Kiruna

Pro X 440 -03
Stora tanken monterad
Styrhöjare + Renthalstyre
38mm Polaris/Camoplast-matta

I övrigt är väl inget speciellt gjort med skoten såvitt jag vet.

Tycker det är en grymt rapp maskin, som är lätthanterad och otroligt rolig både på och bredvid leden.

Fy satan vilken fräsch Pro x:) Längtar tills jag hämtar min!