Handtagsskydd - Arctic Cat orginal

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Har funderat på att sätta handtagsskydd på min Mountain Cat. Har kollat lite och hittat Arctics orginal skydd som finns till dom nya maskinerna.
http://www.theoutdoorshopinc.com/v3/product_info.php?products_id=361&osCsid=bde00cf4083e253cf22eb65d18404090¨

Dom borde väl passa nästintill rakt på elr? Tänkte att dom lär väl inte ha bytt diameter på styrena.

Någon som har testat dom? Tror ni de blir billigare att beställa dom och fästena från nån hanlare/ tillbehörsfirma i USA/Kanada än att köpa dom av en handlare i Sverige?

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Dom passar rakt på. Tänkte köpa såna först men fick så bra pris på dom jag har nu.
På Granec i Luleå kostade dom 829kr inkl fästning. Nu säljer ju inte Granec nå Arctic grejer men närmsta ÅF borde då ha eller kunna ta hem. Tror inte det blir nå billigare att köpa från staterna.

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Om dom kostar så mkt kan ja ju lika gärna köpa ett par power madd som jag var inne på tidigare. Men tyckte att dom var lite för dyra..
Ska kolla upp vad jag får dom av hos närmaste arctic handlaren och hur mkt de blir om jag beställer från staterna.

Vilken färg blir bäst på min? svarta? gröna?