Jag har Pitcoat, deras ryggsäck nån mössa och handskar från HMK.
Inte riktigt så intressant kanske då dom inte har sådär jättemycket likheter med kläderna i övrigt, men annars har jag inget negativt att säga om den.
Väldigt starka dragkedjor! Vet inte hur många gånger jag varit ner på dagis för att hämta barn och satt mig på huk för att hjälpa dom på med kläderna-kan lova att det stramar i dragkedjan på Pitcoaten när man sätter sig...
Ryggsäcken är kanon-riktigt riktigt genomtänkt.
Handskar och mössa-varken bättre eller sämre än många andra märken. Skulle säga att hanskarna är iaf i klass med Klim. (har ett par PowerXross från dom)
Tja-det var väl det jag kunde säga utifrån egna erfarenheter såhär rent spontant.
Tror iaf inte att du blir besviken-du kan ju alltid skryta med att Bret Rasmussen använde HMK under många år tidigare.
Visst, dom är sponsrade säger vissa. Visst är dom det-men om jag levde på att köra skoter fem dagar i veckan skulle jag aldrig använda ngt som fungerade dåligt även om jag fick det gratis-om det fanns kläder som fungerade bättre även om jag fick betala för dom.
Där utgår jag från mig själv, men jag tror inte att resonemanget är så orealistiskt.
Det är ju faktiskt en bekvämlighetsfråga, vem åker omkring blöt hela dagarna bara för att man fått det gratis?