Måste bara fråga var ni har era verktyg och reserv rem ? för jag har då inte hitta nått vettigt ställe att sätta fast det på :cry: och jag orkar inte köra med väska, nog varmt med ryggskyddet
verktyg? har aldrig haft användning av dem såå... dem tkr ja man kan lämna hemma.
har itne haft verktyg på mina skotrar sen typ 06..och skotern före de (switchback 600 -05) hade ju verktyg.men ja packade inte ens upp dem från plastpåsen dom låg i från fabrik...
reservremmen brukar man köpa en sån där hållare som man nitar fast på variatorskyddet..den hållarn kostar kring 99kr på dom flesta ställen
jag har alltid med mig verktygen.
har även med mig lite mer verktyg. är man ett stort gäng och ute och kör i fjällen brukar det hända att nån tar sönder maskinen.
ett bra ställe att ha allt på är en ryggsäck.
första förband telefon spade silvertejp snöre för att boggsera.
och några mackor sen är det komplett
allt är bra å ha..soppa dunkar nya dämpare oxå enda ja tkr är nödvändigt är väl kanske en tändstifts nyckel samt tändstift..sen ev. en lina..
kör man sönder skotern så pass att den ska lagas så börjar ja då inte uppe på fjället å göra detta då tar ja ner den till husvagnen/garaget hemma och fixar de...