M Mangaan Medlem 3 okt 2009 16 0 1 29 jan 2011 #1 Hej hopp.. av någon anledning så tappade jag min RER-knapp efter leden idag. går den att beställa tro? alltså endast knappen. inte hela handtaget.. tack på förhand// Holmvall
Hej hopp.. av någon anledning så tappade jag min RER-knapp efter leden idag. går den att beställa tro? alltså endast knappen. inte hela handtaget.. tack på förhand// Holmvall
K killerkid Välkänd medlem 13 okt 2004 190 1 6 norrland 30 jan 2011 #2 Mangaan skrev: Hej hopp.. av någon anledning så tappade jag min RER-knapp efter leden idag. går den att beställa tro? alltså endast knappen. inte hela handtaget.. tack på förhand// Holmvall Click to expand... hände samma på min men jag hittar då inget artnr för endast knappen då man letar igenom stycklistan
Mangaan skrev: Hej hopp.. av någon anledning så tappade jag min RER-knapp efter leden idag. går den att beställa tro? alltså endast knappen. inte hela handtaget.. tack på förhand// Holmvall Click to expand... hände samma på min men jag hittar då inget artnr för endast knappen då man letar igenom stycklistan
Zollinger Välkänd medlem 9 okt 2010 923 1 18 Lycksele 30 jan 2011 #4 515176088 är art nr till en 07s i a fall.. vad har du för maskin?