U UltimaPro Medlem 25 okt 2009 8 0 1 29 okt 2009 #1 Vad menas med "X" på Mxz´an tänkte då på -02 600,är det breda fotsteg på den? Tänkte ev köpa en sådan,är det överlag en bra maskin?annars får det bli en Edge. U
Vad menas med "X" på Mxz´an tänkte då på -02 600,är det breda fotsteg på den? Tänkte ev köpa en sådan,är det överlag en bra maskin?annars får det bli en Edge. U
K kviiten Välkänd medlem 19 okt 2008 162 0 6 vuollerim 30 okt 2009 #2 jo det är bredare fotsteg! har också för mig att det ska vara HPG Racing dämpare och annan styrhöjjare och ruta? rätta mig om jag har fel någon
jo det är bredare fotsteg! har också för mig att det ska vara HPG Racing dämpare och annan styrhöjjare och ruta? rätta mig om jag har fel någon
pro_fxr Välkänd medlem 26 jan 2008 3.192 2 36 kiruna 30 okt 2009 #3 X är ett slags tillägg dom sätter som ska likna lite race maskinerna har ja för mig.. de är bland annat: *värre dämpare *Fotstegsförstärkare *Andra dekaler^^ *annan ruta nå fler kommer ja inte på...
X är ett slags tillägg dom sätter som ska likna lite race maskinerna har ja för mig.. de är bland annat: *värre dämpare *Fotstegsförstärkare *Andra dekaler^^ *annan ruta nå fler kommer ja inte på...