SKILLNAD PÅ V-FORCE 2 & V-FORCE 3??

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Är på väg att köpa v-force reeds men upptäckte att det finns 2 modeller!!!
Vilken ska man köpa?? är det någon skillnad på dem två??

ski_d00

Välkänd medlem
21 mar 2006
665
1
18
Västerbotten
nej tyvärr. men jag läste bland annat här på forumet om en som skrev att vforce 2 kunde rappla en del. och var inte lika hållbara.
Har dock ingen egen erfarenhet av nån av dom..
Ska du köpa ett par vforce? då får du gärna skicka ett pm med resultatet sen då jag också är intresserad av det :)
Har dock inga pengar just nu..
Om du vill köpa sprilla nya billigt har jag hört att man kan beställa från usa där dollarn är låg och be dom skriva lågt värde så slipper man tull och moms kanske. Även med tull och moms blir det billigare.
/Patte

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
okej..såg på pdsab att de hade v-force 2!! de hade extrapris på de: 2795kr!!
har på gång v-force 3: or från USA..de skulle kosta drygt 1600kr med frakt..dock ej tull och moms inräknat men som du sa.. det blir mycket billigare den vägen än att köpa i sverige

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
nä..hittade hos en firma på e-bay..men har mailat sledparts nu och frågat om fraktkostnad..tack för tipset

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
slp powder pro skidor kostade 95 USD att frakta från staterna.
Ber du dem snällt skriver de ner värdet på prylarna så du slipper straffas av staten i tullen.

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
skriver dom ner värdet och du blir av med paketet så får du ingen ersättning för det försvunna i det.

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Förvisso, men vad är oddsen? Visserligen är jag bara 27 bast men än så länge har inget paket försvunnit för min del.

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
blev att beställa från sled-parts.. de skriver att de är en present samt att värdet är 50$ på paketet

R

Robin

blev att beställa från sled-parts.. de skriver att de är en present samt att värdet är 50$ på paketet
Återkom gärna med hur det gick, totala fraktkostnad osv.
Är själv i tankarna på att beställa ett epi v-kitt från sledparts, har dock ingen tidigare erfarenhet av dem.