Funderar på att köpa ett skåpsläp. Nån som har ett med innermått 1.6x4meter som får i två stycken skotrar? Isf vilken typ av skotrar? Vi har en kort och en137" med det lutar åt en till lite längre i framtiden..
kör två stycken 155 polarisar på mitt släp som är 160 x 300 inga problem på bredden, och på längden hade de behövts en halvmeter till för att dom ska hamna innanför fram och baklem.tackar då vet jag
Funderar på att köpa ett skåpsläp. Nån som har ett med innermått 1.6x4meter som får i två stycken skotrar? Isf vilken typ av skotrar? Vi har en kort och en137" med det lutar åt en till lite längre i framtiden..
Självklart behöver de inte stå brevid varandra men som i det här fallet efterfrågar TS råd angående en vagn som har måtten 1.6x4m och undrar om det kommer få plats. Svaret att det kommer bli trångt kommer från flera håll iom att det inte blir så mkt plats kvar när man ställer de bredvid varandra.Varför ska skotrarna stå precis bredvid varandra?
Får plats med två långa maskiner eller 1st lång + pulka.
Skulle man inte behöva ha med pulka ibland skulle man klara sig med 1.5x4.5m.
Svarade på en fråga om att det skulle vara trångt att spänna fast skotrarna på en vagn som är så pass smal. Därav blev det tal om min vagn, som också är smal.Jag vet inte men tycker att det känns konstigt att börja prata om andra vagna hit o dit när han efterfrågar erfarenheter på den vagn han har i sitt första inlägg?
Har 1.5x5m vagn.
Trångt när man ska spänna fast?
Ja, det kanske är lite trängre jämfört med en bredare vagn.
Men alla fördelar med att ha en smal vagn överväger den lilla nackdelen.
Skönt att kunna se bakom vagnen i bilens backspeglar och slippa sitta och hålla ut vid möte och i kurvor.
Tänk vad ett enda S kan göra.Trådskaparen funderade på en SKÅPvagn.