Snabb hjälp om kablar till hantagsvärmare

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Undra om nån här på rak arm VET vilken kabel som är vilken till handtagsvärmarna på min F7´a det finns en GUL , SVART och en GRÖN. (dvs vilken är jord o vilken är låg o hög)
har ingen multimeter hemma och jag ska fara på en tur i morgon så jag ska lite snabbt montera dit handtagsvärmare på skotern, jag har ett fatbar styre med snopro handtagsvärmare på som jag ska koppla dit. (kablarna på snopro värmaren har färgerna ORANGE, SVART och LILA) o det gjorde inte saken lättare =) )
tackar på förhand

Last edited:

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
jo jag hitta, jag kolla kopplingschemat =) tack ändå =)
sen för att vara korrekt är det
svart : låg
grön : medium
svart + grön : hög
gul : jord

Scorpio_Racing

Välkänd medlem
29 jan 2006
772
0
16
40
Östersund
jo men de säger säg ju själv att hög läget är båda samtidigt :p mina kablar på snopro värmarna är dock vit, röd och blå. Men jag måste till stan och köpa krympslang och lödtenn först innan jag kan fixa den.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
jo men de säger säg ju själv att hög läget är båda samtidigt :p mina kablar på snopro värmarna är dock vit, röd och blå. Men jag måste till stan och köpa krympslang och lödtenn först innan jag kan fixa den.
Jo det kan man juh tycka men det finns skotrar som har 3 kablar fast de har bara hög och låg så om det säger sig självt låter jag vara osagt ;)