Håller med! Riktigt snygg ruta!<-----(bild i profilen) Jag tycker originalruta som är ned kapad är rätt så snyggt
Diggar oxå min ruta som finns i profilen, samma där, en kapad originalruta<-----(bild i profilen) Jag tycker originalruta som är ned kapad är rätt så snyggt
Jag hade skylten innanför rutan som var röktonad på förra Raven. Blev stoppad av polisen men dom sa bara att jag skulle köpa en ny och sätta den på rutan som tur var. Så det är nog stor risk att du kan få böter för det.. tyvärr.Fniss Nestander Men egentligen så vill jag ha en lite röktonad ruta så man kan ha regskylten innanför men jag tror man åker på böter ändå fast risken är liiite mindre då :bootyshake:
Jag hade skylten innanför rutan som var röktonad på förra Raven. Blev stoppad av polisen men dom sa bara att jag skulle köpa en ny och sätta den på rutan som tur var. Så det är nog stor risk att du kan få böter för det.. tyvärr.
__Marcus: Ta tejp och mät ut så det blir symetriskt, sedan kapar du rutan och limmar dit gamla listen