Vill gjärna ha 4 knackaren så en nytro motor på 120hp vore ju inte felAnnat märke med SDI kanske skulle funka?
Okej, ja jag har inte så stor koll på de, anade att de var 120 då dom äldre 3 cylindriga hade 120. men 135 grinar jag inte överNytron har väl 130-135?
Jag hade funderingar förut att bygga om en phazer med en yamma 2t trippel, men dom tankarna dog tyvärr då jag skaffade F7´an =). jo en phazer med en 130kusars 4t hade inte varit helt fel det kan juh inte annat än bli total succe´ så snälla DO IT DO IT!!! kommer att bli så fränt att se =)
Är jag någon som bangar att modda en skoter?? :hmmmm:Jag hade funderingar förut att bygga om en phazer med en yamma 2t trippel, men dom tankarna dog tyvärr då jag skaffade F7´an =). jo en phazer med en 130kusars 4t hade inte varit helt fel det kan juh inte annat än bli total succe´ så snälla DO IT DO IT!!! kommer att bli så fränt att se =)
fan va fränt, lätt 2 cyl 900cc fyrtakt på 120 hk!Borde det inte gå att modifiera dit ett par 450 cylindrar. För motorn är väl 2st ihopbyggda (YZ?)250 motorer. Och (YZ?)450 cylindrarna skall väl passa på 250:ins bottendel på crossarna i alla fall?
Men det borde ju vara gjort 1000 ggr ifall det var möjligt.
Jo det hade varit ruskigt fränt.fan va fränt, lätt 2 cyl 900cc fyrtakt på 120 hk!
fast pz motorn verkar ha sammangjutna cyllar så den är nog upp till yamaha att bygga en sån tyvär