X xp600sdi Medlem 30 nov 2011 24 0 1 8 dec 2011 #1 När jag var ute och körde så började de pipa på displayen, de stog att den var “överhettad“ och att jag skulle “kolla motorn“... va kan felet vara?
När jag var ute och körde så började de pipa på displayen, de stog att den var “överhettad“ och att jag skulle “kolla motorn“... va kan felet vara?
Braak Välkänd medlem 24 okt 2010 194 0 6 Skellefteå 8 dec 2011 #2 kanske just att den är överhettad?? kolla så du har kylarvätska i systemet känn om bakre kylaren är väldigt varm... kan vara en idé
kanske just att den är överhettad?? kolla så du har kylarvätska i systemet känn om bakre kylaren är väldigt varm... kan vara en idé
K krickus 8 dec 2011 #3 xp600sdi skrev: När jag var ute och körde så började de pipa på displayen, de stog att den var “överhettad“ och att jag skulle “kolla motorn“... va kan felet vara? Click to expand... Dåligt med snö och kylning kanske?!
xp600sdi skrev: När jag var ute och körde så började de pipa på displayen, de stog att den var “överhettad“ och att jag skulle “kolla motorn“... va kan felet vara? Click to expand... Dåligt med snö och kylning kanske?!
X xp600sdi Medlem 30 nov 2011 24 0 1 9 dec 2011 #4 är ju inte sa vass på de här med motorer! Det vara bara puder, men varför står de att jag ska kolla motorn?
är ju inte sa vass på de här med motorer! Det vara bara puder, men varför står de att jag ska kolla motorn?