C cat_artic Ny medlem 12 feb 2010 2 0 1 12 feb 2010 #1 Har ev en Zr 600 -98 på g, undrar om det e en bra maskin? Har ej haft skoter förut. Vad ska man tänka på när man kollar upp den?
Har ev en Zr 600 -98 på g, undrar om det e en bra maskin? Har ej haft skoter förut. Vad ska man tänka på när man kollar upp den?
S Sundb00m Ny medlem 6 feb 2010 4 0 1 Norrbotten 12 feb 2010 #3 enligt mig är det en bra maskin, jäkligt kul att köra mkt skoter för pengarna... DOCK har de dessvärre en svagpunkt...vevaxeln, min bror har en sån, 2 vevar av och nu har vi en på lager, bra att ha
enligt mig är det en bra maskin, jäkligt kul att köra mkt skoter för pengarna... DOCK har de dessvärre en svagpunkt...vevaxeln, min bror har en sån, 2 vevar av och nu har vi en på lager, bra att ha
Z Zaiboot Medlem 20 apr 2009 12 0 1 Luleå, Sweden 12 feb 2010 #4 riktigt kul maskin. denna maskin är inte ensam om statorproblemet, men finns vänliga själar som lindar om dessa till en rimlig kostnad.
riktigt kul maskin. denna maskin är inte ensam om statorproblemet, men finns vänliga själar som lindar om dessa till en rimlig kostnad.