Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Menu
Hem
Forum
Nya inlägg
Sök forum
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Media
Nytt media
Nya kommentarer
Sök media
Medlemmar
Registrerade medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
snowmobile.se
Senaste nytt
Logga in
Bli medlem
Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Blog
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Support UI.X
Donate
Contact us
Main Links
Forum
articles
Interviews
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Menu
Senaste aktivitet
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilmeddelanden
Senaste aktivitet
Boost III
svarade på tråden
Lynx Sport Touring 700 -01
.
De kan va läckande bränslepump som via vakumdrivslangen sopar in soppa i de vevhuset. Men obs jag har inte kollat att den slangen är...
15 feb 2025
T
tonygranquist
skapade tråden
Lynx Sport Touring 700 -01
i
Lynx
.
Har ett problem med min Lynx, den går lite små dåligt då man kör lite lugnatr , t.ex med pulka efter, men trycker jag på så skenar den...
15 feb 2025
MartinN
skrev en kommentar på
Boost III
s profil:
Hej Jag såg att du är från Kramfors. Jag är född och uppväxt där. Undrar om jag känner dig Jag är kanske för gammal. Flyttade därifrån...
14 feb 2025
Mickdoo
skapade tråden
Soppaförbrukning
i
Polaris
.
Hur mycket törstigare är Polaris 9r jämfört med 850 skulle ni säga. Gäller Khaos 146" 95% lössnökörning.
14 feb 2025
Boost III
svarade på tråden
Kolvbyte
.
Till den manskinen finns de inte tillräckligt dåliga kolvar som man måste undvika. Men vill du ha bra piratkolvar så håll dig till...
14 feb 2025
W
woolfie
skapade tråden
Kolvbyte
i
Polaris
.
Nu är det dax att efter drygt 1000 mil att byta kolvar på en switchback 700 liberty -04 Finns det några märken att hålla sig borta ifrån...
13 feb 2025
N
Norrbotten89
reacted to
Boost III's post
in the thread
Vädertokig
with
Haha
.
De blir inte sämre vintrar nu än för flera hundra år sedan, Greta har fel :)
13 feb 2025
H
Hans Olof
skapade tråden
Backen går inte in Yamaha venture lite
i
Allmänna forumet
.
Jag har haft problem länge med att den inte växlar. Från och till har den växlat, men nu händer ingenting när jag trycker på...
13 feb 2025
Boost III
svarade på tråden
Körde titan 800 2018 torr.. vad låter nu?
.
Nej så glapp ska de inte va spelet mellan nkolv och cylinder bnrukar va 0,13-0,14 mm på polaris 800a motor ber på om de är gjuten eller...
13 feb 2025
R
Rillopro
svarade på tråden
.
Tack för svar. Men kan ljudet varit från detta? Kolvarna glappar ju som attan. Eller ska det vara så? Mäter cylinder till 85mm och...
12 feb 2025
Boost III
svarade på tråden
.
Om du inte hittar någ glapp någonstanns så kan de hända den låtit så innan och iså fall från primärvariatorn. Oljepumpen måste luftas...
12 feb 2025
asker
svarade på tråden
.
Du har inte tvättat med saltsyra i cylindern va? Ser inte ut som all aluminium är borta nämligen. Väldigt viktigt att få bort all...
12 feb 2025
T
Tompa72
svarade på tråden
Polaris indy adventure s4
.
Om en ny skoter är ett alternativ skulle ju Lynx 49 ranger med 600 EFI motorn kunna vara bra den har 85 hk måttlig kamhöjd ok lite för...
12 feb 2025
R
Rillopro
svarade på tråden
.
Hej tack för svar. Har kollat på veven, kan höra svagt lagerljud då man snurrar ett av stora lagren, dom inre känns bra och stakarnas...
12 feb 2025
asker
svarade på tråden
.
Ta bild på kolvar, cylinder och topp. Kolven och vevstaken ska inte glappa det minsta upp och ner, skulle mycket väl kunna vara det övre...
12 feb 2025
Senaste nytt
Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta att använda den här webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.
Acceptera
Läs mer.…