Senaste aktivitet

• eing9911
    Ena grabben bytte bort sin snowbike mot ett påbörjat watercross bygge. Är en Summit G4 146" med RS600 etec motor som aldrig blivit körd...
  • eing9911
    eing9911 svarade på tråden MXZ 550 går på en cylinder.
    Kom på att jag kanske ska skriva vad problemet var. Ny "calibrated module" dvs tändspole/cdi löste problemet. Är tydligen ett vanligt...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Lynx 2026.
    Usch lät inget vidare bytte rullar och shoot enhet på Boondocker -19 jag hade på garantin naturligtvis körde nog närmare 500 mil med...
  • asker
    asker svarade på tråden Lynx 2026.
    Motorn har väll fungerat bra förutom släkta stift 2gg och dom är inte roliga att byta ute på gården när det kräksnöar och man tänkt...
  • S
    Visste inte att delar av kylningen skedde via överskott på bränsle 🤔 tack för info och förslag på lite olika modeller, då har jag nått...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Polaris indy adventure s4.
    Nej original sitter det inga plastbelag vet inte om det här är rätt modell men är tydligen rea...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Lynx 2026.
    Jaså vad har varit problemet haft 2 st Lynx på rad nu och dom har funkat väldigt bra. Vad jag såg kom inga stora nyheter och ganska...
  • C
    Coola svarade på tråden Polaris indy adventure s4.
    Vi lyckades nog träffa världens bästa försäljare som lyckades omvända oss så totalt🙃 Tack för tips! Skotern är helt ny - har den bredare...
  • asker
    asker svarade på tråden Lynx 2026.
    Man får hoppas att de gjort ett ryck på kvalitén. Är ju bedrövlig med tanke på vad de kostar.
  • jimmyu
    jimmyu svarade på tråden Lynx 2026.
    Man verkar ju få lite mer för pengarna vad gäller Brutal 2026 så man blev ju inte mindre sugen.
  • N
    Blev en långsväng idag på 16 mil längsta hittils sen jag köpte skoter i höstas. Är nu uppe i 41 mil denna säsong, men då slog tanken...
  • jimmyu
    jimmyu svarade på tråden Lynx 2026.
    Bli intressant se vad dom kommer med för nåt, är lite sugen på en Brutal så får se om det blir nån uppdatering där som lockar.
  • Henrikssons
    Henrikssons svarade på tråden Polaris indy adventure s4.
    Det är ingen lättviktare nä. 😅 Men lång, bred matta gör att det blir svårare att köra fast till att börja med. Ett förslag är att sätta...
  • C
    Coola svarade på tråden Polaris indy adventure s4.
    Till slut köpte vi något helt annat😀 skidoo expedition le 900 ace. Blir tungt att gräva fram om man av misstag hamnar utanför leden men...
  • Henrikssons
    Henrikssons skapade tråden Lynx 2026 i Lynx.
    Nu ikväll, 19 februari, är det dags igen. Lynx presenterar sina modeller för 2026, livelanseringen börjar kl. 18. Vad tror ni kommer...