Senaste aktivitet

• J
    JAAG reacted to asker's post in the thread Polaris 2026 with Gilla.
    De måste komma med ett par prisvärda modeller också. För just nu kostar polaris billigaste skoter 189000 (rmk 650, just denna är väll...
  • J
    Se bara till att använda nödstoppen när du är utan brytaren! (bra idé även för dom som har den kvar!)
  • B
    Hej! Eftersom att jag tidigare fått så bra hjälp med en annan gammskoter och jag börjar få huvudbry på nästa projekt så tänkte jag höra...
  • B
    Jag ville bara säga att skotern har gått toppen hela säsongen när jag kopplade ur hänggasbrytaren. Så tusen tack för det tipset.
  • asker
    asker svarade på tråden Polaris 2026.
    De måste komma med ett par prisvärda modeller också. För just nu kostar polaris billigaste skoter 189000 (rmk 650, just denna är väll...
  • S
    Startgas1 svarade på tråden Polaris 2026.
    Switchback Assault Escape tycker jag känns som en smart grej, precis vad jag skulle vilja ha om jag hade haft pengarna. Det där med att...
  • L
    lindless svarade på tråden Polaris 2026.
    Mellanår helt klart för lössnö maskiner. LE modellen är väl "cool" men bakbåge/frontbåge är ju något som dem flesta redan sätter på...
  • Henrikssons
    Henrikssons reacted to Drago's post in the thread Polaris 2026 with Gilla.
    Voyageur kommer med extra kylare & fläkt som på Titan
  • Henrikssons
    Henrikssons svarade på tråden Polaris 2026.
    Det låter ju bra, då är den modellen väldigt intressant. Lite som en Lynx 49 Ranger Pro, men Polaris. Samt uppvinklade bakre skenor på...
  • Drago
    Drago svarade på tråden Polaris 2026.
    Voyageur kommer med extra kylare & fläkt som på Titan
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Polaris 2026.
    Long tail är väl att torsionfjärdrarna avslutas längre fram på boggiskenorna, typ 10 cm. Ska blir stor skillnad på...
  • Henrikssons
    Henrikssons skapade tråden Polaris 2026 i Polaris.
    Hittade ingen tråd för detta, så jag skapar en. Vad tror ni om Polaris 2026? På RMK så är väl det största att det kommer en LE (Limited...
  • L
    Lindbom_Yamaha svarade på tråden Funderingar iq 600 rr.
    ja de kan nog funka . Men fick svar idag från motorhuset att dom har ”röret” i lager om 3v drygt. Den läckte även som fan där rören går...
  • N
    Norrbotten89 reacted to enslow's post in the thread Vädertokig with Haha.
    Undra vad en ny Khaos kostar då
  • C
    Tack för svar👍