Senaste aktivitet

• P
    Puls svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Verkstad= Idre, återförsäljare=Motorbiten Falun. Båda dessa har varit i kontakt med BRP och ingen fattar varför BRP nekar garanti...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    De småfel jag haft på mina Lynx har återförsäljaren fixat direkt och antar jag gjort ansökan hos Lynx i efterhand. Vad har firman du...
  • Z
    Tjenare alla skoteråkare. Frugans Renegade 800R 2010 skar förra helgen. Det vart nog bara skrot av motorn, kolven verkar ha nypt på...
  • C
    Jag hissade upp skotern med spaklyftblock i garaget, släppte låsbultarna på hjulen. Sedan släppte jag mattspänningen genom att skruva...
  • L
    lindless svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Herrejösses säger bara.
  • mas
    mas svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Kontakta ARN. De har hjälpt många genom åren. Deras utslag är inte juridiskt bindande, men de flesta respekterar ARN:s åsikter och...
  • P
    Ja ny maskin som rasade efter 14 månader.
  • asker
    asker svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Köpte du maskin ny? Om ja så spelar det ingen roll vad brp säger, det är butikens problem att lösa.
  • P
    Det är bara deras hittepå argument för att slippa garanti. Tankar olja i princip varje gång jag tankar bensin och har inte ens lyckats...
  • P
    Har provat med allt ink återköp. Rasade i februari i fjol så hade bara hunnit serva en gång på brp verkstad. Nej precis det går ju inte...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Hur kan de veta att man kört utan olja? Oljelampan kan ju blinka till i olika lutningar även med 70% fylld oljebehållare? De är rätt...
  • R
    Roberk78 reacted to asker's post in the thread Belt drive problem with Gilla.
    Ser ut att vara en TKI, finns väll inte så mycket annat eftermarknads heller...
  • asker
    asker svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Har man servat maskinen hos brp varje sässong och kört med rätt olja så ska det inte änns vara något snack. Men tänk på att det finns...
  • P
    nej tycker fakta talar sitt eget språk här och är för mig solklart. Databoxer är ju svår att ljuga kring dess data. Mulle är väl en...
  • mas
    mas svarade på tråden Inga BRP garantier!.
    Mycket märkligt att BRP tvärvägrar... Även om Mulle kanske inte är högst upp på BRP:s favoritlista, så är ju inte hans datautskrifter...