Senaste aktivitet

• N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Finns det en bra plats där dom ryms, även när boggin fjädrat ihop, så finns inga nackdelar med fler hjul.
  • Divra55
    Divra55 svarade på tråden Polaris RMK Assault -12.
    Kanon tack för tipset ska kontakta dom Variatorn som sitter på min är daterad 14 och sitter en grön lila fjäder i nu ska riva och se om...
  • Divra55
    Divra55 reacted to Boost III's post in the thread Polaris RMK Assault -12 with Gilla.
    Stötdämparna lämnar du in till Kramforsligan som enbart håller på med det, de är svinbraiga och vettig i pris. Ang variatorinställning...
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Du borde kunna snegla på en BCXRS, och hur hjulen är placerade på dom, då cMotion X och t-Motion XT tydligen har samma geometri (så i...
  • J
    JAAG svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Finns det en bra plats där dom ryms, även när boggin fjädrat ihop, så finns inga nackdelar med fler hjul.
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Okey om du vet med dig att skotern ska brukas hela säsongen även när det är mindre snö och hårdare före ute hade du monterat extra...
  • N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Är det hopp och lek du är rädd måste det sitta hjul på båda sidorna varje skena eller så måste det sitta en axel mellan skenorna. Det är...
  • J
    Den skillnaden är det nog lite procent av förarna som kommer märka.
  • S
    Soyd© svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Det är sant!:) Jag tänkte mer på om hjulen sitter på utsidan skenorna istället då det kan påverkar kant körningen lite negativt!
  • S
    Soyd© reacted to JAAG's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Är det hopp och lek du är rädd måste det sitta hjul på båda sidorna varje skena eller så måste det sitta en axel mellan skenorna. Det är...
  • J
  • S
    Hej! Jag har tyvärr ingen koll på Yamaha generellt!.. Men om den har tredje parts "filer" skrivna till styrenheten så bör det synas hos...
  • S
    Soyd© reacted to Norrbotten89's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Stänklappen har jag köpt och vad jag förstått det som så räcker isrivare och stänklapp jävligt långt. Men om man vill skydda slidsen...
  • S
    Startgas1 reacted to Soyd©'s post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Enbart isrivare kommer inte räcka tyvärr!.. Du behöver också köpa till denna: LinQ Removable Snowflap (860201992) Så vida den inte...
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Stänklappen har jag köpt och vad jag förstått det som så räcker isrivare och stänklapp jävligt långt. Men om man vill skydda slidsen...