Det är en 94a med x-tra 12 boggiVad är det för årsmodell på din XLT?
Jag har en 95:a och min boggie ser inte likadan ut när jag jämför dina och mina bilder.
Tack som fan för de! Min ser dock inte ut som nån av dom tycker jsg, knepiga är ju att där min sitter i bak är ju inte ens med på mont. rekommendationen.... kan dom ha bytt boggi? Ska fixa bättre bilder imorgonHar suttit och bläddrat i servicehandboken och jag tycker att det ser ut som en X-tra10 boggie, men jag kan ha fel.
Så här ser min ut.
Här har du monteringsrekommendation.
www.pmpsportfoto.se/images/XLT/Sid_545.pdf
Sprängskiss över x-tra10
www.pmpsportfoto.se/images/XLT/Sid_572.pdf
Sprängskiss över x-tra12
www.pmpsportfoto.se/images/XLT/Sid_584.pdf
Hoppas att det är till någon hjälp.
Mvh Honda
Tycker det är för många hjul i min boggie med, om man jämför med skisserna... har en drös mellan skenorna med :s kan man släppa ner boggien helt utan att nåt brakar iväg?Skenorna har då samma form som i min boggie, och jag har xtra-10.
Xtra-12 verkar ju ha en annan form på skenorna, sen så har du "knäet" på bakre armen vilket min boggie också har, men inte Xtra-12.
Kan mycket väl vara utbytt boggie, verkar som att det inte har suttit nått i dropbracketen på länge?
Lägre, jasså du säger det? testa att flytta tillbaka då.Jodå de gör den väl. Dropbracketen ser original ut. Och skotern blir ju lägre som det är nu.
Behöver man ändra nåt annat i boggien eller är det bara att flytta dit den?
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Såpass alltså? Men den sitter inne rätt i fästena va?solklart exempel på en xtra10 boggie