Visa upp era garage! (Bildtråd)

ååström

Aktiv medlem
5 okt 2010
90
0
6
Jukkasjärvi
Tjenare!

Har sökt rund här på forumet men inte lyckas hitta något sådant.

Tänkte det kunde vara lite kul och se hur er miljö ser ut när ni skruvar i era skotrar :D

Skriv även ner lite "standard" verktyg som är ett måste i ett garage när man håller på med skotrar! :)

Ehnebom

Välkänd medlem
23 dec 2007
1.148
2
16
Hudik
Låter ju utmärkt, tjuvarna får ju både se hur det ser ut invändigt och dessutom en alldeles egen inventeringslista...

ååström

Aktiv medlem
5 okt 2010
90
0
6
Jukkasjärvi
Låter ju utmärkt, tjuvarna får ju både se hur det ser ut invändigt och dessutom en alldeles egen inventeringslista...
Var väll inte så ja tänkte med denna tråd... men som sagt, lite svårt att veta vilket garage bilden är tagen ifrån :) men men.. om ni inte vill lägga ut bilder så gör inte det. Man behöver ju inte ha med hela garaget på bild för sin egen skull om man inte vill :)

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Detta är mitt lilla krypin där jag endast skruvar me motorer o diverse sånt, inget garage att dra in bilar in, skotern har jag i ett annat garage där jag håller till.

Jag håller ständig ordning i garaget, kan säga att det är mer stökigt i sovrummet...

Orkar inte visa dom andra garagen för där är ja int så ofta:)

Uploaded with ImageShack.us

Orkar int dra upp verktygen, då dom mesta är i verktygslådor så så mkt info får ni inte:bigsmile:

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Haha näe, duvet man vill ju inte gå så långt om de är kallt på morgon o man ska hämt tidningen;) nejmen den är där för ja har nyss byggt han åt syrran, o ja har int orka flyttan han :D