kåpset till pro rmk

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Tänkte ta och beställa sidokåpor från rpgglasfiber inom kort. Är det någon som kan berätta hur passformen är på dessa?

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Är det verkligen ingen som testat monterat kåperna från Rpgglasfiber? Enligt han jag prata med så hade dem massvis med beställningar på dem.

Big p

Aktiv medlem
1 maj 2011
90
0
6
Lycksele
Är det verkligen ingen som testat monterat kåperna från Rpgglasfiber? Enligt han jag prata med så hade dem massvis med beställningar på dem.
jag beställde kåper till min men tyckte dom var för oseriös när de gäller hur länge de skull ta, sen att dom hade skickat grejjerna men de kom inget på 2 veckor!! så jag ringde å ville ha pengarna tillbaka, sen att om ja skull få kåperna så skull ja skicka tillbaka dom, men som sagt dom hade aldrig skickat dom!

Big p

Aktiv medlem
1 maj 2011
90
0
6
Lycksele
jag beställde kåper till min men tyckte dom var för oseriös när de gäller hur länge de skull ta, sen att dom hade skickat grejjerna men de kom inget på 2 veckor!! så jag ringde å ville ha pengarna tillbaka, sen att om ja skull få kåperna så skull ja skicka tillbaka dom, men som sagt dom hade aldrig skickat dom!

Micce

Medlem
27 nov 2011
12
0
1
Har köpt 2st kåp set därifrån helt okej enligt mig men nu har jag bytt skoter till iår så är det någon som vill köpa 1 set så är de bara säga till. Har aldrig använt det =)