turbokit till iq 600 rr?

wez

Välkänd medlem
27 dec 2008
428
0
16
tierp
hej
nån som vet om de finns färdiga kit å köpa?
vem som kan tänkas göra dom..
har pratat med tikka men tycker de är lite dyrt..

mvh johan

wez

Välkänd medlem
27 dec 2008
428
0
16
tierp
tycker de borde finnas nån i staterna som gör men jag kan inte heller hitta nån.

the_darkside

Välkänd medlem
18 okt 2009
2.410
6
38
Bollnäs
Har letat jag också utan resultat.. det jag har hittat har typ varit med cfi motorer de, och då blev det inte så intressant längre.

wez

Välkänd medlem
27 dec 2008
428
0
16
tierp
65k turn key. Då får jag börja skissa på nå eget..
ska bli spännande å se hur din kommer funka darkSide.

the_darkside

Välkänd medlem
18 okt 2009
2.410
6
38
Bollnäs
65k turn key. Då får jag börja skissa på nå eget..
ska bli spännande å se hur din kommer funka darkSide.
65 tusen kändes svettigt de.. med lite bra kontakter och kunskap så kan man bygga ett kit för en bråkdel av det där priset.

Diggity

Välkänd medlem
13 okt 2010
194
0
6
Vad hade dom beräknat för effekt i maskinen då? Var lite rivigt pris må ja säga, Iofs räknar man de i arbetstimmar går de en del $$$ i bara att montera å ställa in, material kostnad kanske hälften? Man borde få göra rotavdrag på skoter renovering oxå Hehe..

the_darkside

Välkänd medlem
18 okt 2009
2.410
6
38
Bollnäs
Vad hade dom beräknat för effekt i maskinen då? Var lite rivigt pris må ja säga, Iofs räknar man de i arbetstimmar går de en del $$$ i bara att montera å ställa in, material kostnad kanske hälften? Man borde få göra rotavdrag på skoter renovering oxå Hehe..
Vill minnas att det skulle ge 195hk..

wez

Välkänd medlem
27 dec 2008
428
0
16
tierp
65 tusen kändes svettigt de.. med lite bra kontakter och kunskap så kan man bygga ett kit för en bråkdel av det där priset.
jag har turbokonverterat nån bil å så, så lite kunskap har jag väl..

vilken turbo är bäst? vad ska du använda?

du får hojta till om du behöver hjälp med något. har vattenskärare,svets,svarv,fräsning som jobb:)

mvh johan